czwartek, 19 marca 2015

Wiosny tchnienie w Minty kuchni cd i nasionka z IKEA

W naszej kuchni coraz bardziej wiosennie, zielono i... żółto :)
Kolor żółty ma tej wiosny wyjątkowo przyciągające właściwości. Kuuusiiii
Ja jestem też wielką fanką zieleni, ziół i ogrodowych kwiatków, które na razie znoszę do domu ( bratki, prymule, cebulki, dziś stokrotki np ) i dzięki temu wszystkiemu wiosną cieszę się co najmniej od kilkunastu dni.
W poprzednią sobotę nie było szans by działać ogrodowo, mam nadzieję, że tym razem się uda.
Musi! już tak mi się tęskni za porządkowaniem grządek i dosadzaniem roślin, normalnie mnie nosi. 
Na razie działamy z Ignasiem w domu, robimy kwiatowe sadzonki :)
Nasionka warzyw i ziół można teraz kupić w IKEA. Są tam też zestawy pojemników do uprawy ziółek w domu. Wszystkie tak świetnie opakowane, że nie sposób się im oprzeć, no po prostu projektant wymiata!
Zostawiam Was z tym moim kolorowym zakręceniem i lecę... 
Miłego popołudnia!
---
Ewa



Filiżanka w koniczyny: KLIK








24 komentarze:

  1. Znowu zaczarowałaś mnie pastelami, super! szkoda, że nie mam ikei w pobliżu, te nasionka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla samych opakowań, warto je mieć ;) Twoja kuchnia zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją kuchnię!
    Pozdrawiam cieplutko! Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest patrzeć, jak z małego nasionka wyrasta duża i piękna roślina. Uwielbiam te czary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne migawki kuchenne, tak delikatnie, pastelowo...po prostu wiosennie :)
    Masz przepiękną kolekcję filiżanek, kubasów, miseczek itp itd w ślicznych kolorkach :)
    Super opakowania nasion :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się pożalę..:( w zeszłym roku zachłysnęłam się wydaniem nasionek w Ikei.. pięknie zapakowane,gotowe do uprawy..urosły-fakt..ale tak mizernego plonu nigdy wcześniej nie zebrałam:( cieniutkie,rachtyczne,drobne..Wszystko zgodnie z przepisem i nic...szybko zasiałam rzeżuchę dla pocieszenia..ta zawsze wyrośnie bujnie:Dpozdrawiam ciepło i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nacieszyłam oczka na maxa

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten zółty :)) a w pierwiosnku kubkowym sie zakochałam :)) nasionka z IKEA na liscie zakupów juz umieściłam w ubiegłym tygodniu ;)) piękne kadry Ewuś :)) piękne tchnienie wiosny :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, ja kupiłam w ikei świetne metalowe puszki z nasionami, ale jak znam życie raczej użyję puszki a nasionka sobie pozostaną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie w sobotę będę w Ikea, więc bardzo dziękuję za informację o nasionkach. Rzeczywiśćie pięknie zapakowane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twoim blogu , zawsze można znaleźć pozytywną dawkę energii i wspanialych wiosennych kolorów :) Cudnie było tu zajrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, cóż za kolory :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam wyjścia i muszę jechać w weekend do IKEI :) A wszystko przez / dzięki Twoim energetycznym kadrom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Raduj mnie tymi kolorkami, bo brakuje mi sił i choć szczyptę optymizmu muszę u Ciebie zebrać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i kolorowo! Tylko ja bym nie dała rady ze sprzątaniem tylu rzeczy, podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale wiosn! Ale u Ciebie to chyba tak caly rok jest ;)
    Pozdrawiam,
    Ewa
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie! Kocham Twoją kuchnię, minty półka mnie prześladuje, nawet wertując Werandę country :) a żółty kolor jest pięknym akcentem :)
    Porządki w ogrodzie rozpoczęte:)
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki prawdziwie wiosenne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jak u Ciebie kolorowo i wiosennie :) Jutro jadę właśnie do Ikei, trzeba koniecznie te ziółka dopisać do listy zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie jak zwykle cudnie!:) Uwielbiam Twoje zdjęcia, ale jeszcze bardziej pozytywną energię:) Pozdrawiam radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewa, półka z zieleninami wymiata! zdradzisz skąd?

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja dopiero do Pani trafiłam ... sama nie wiem dlaczego tak późno. Chyba wybiorę się do Ikei - moje dziewczynki będą zachwycone nasionkami i pielęgnowaniem ich. Piękna kuchnia - mój typ do naszego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog:) w jakim kolorze jest chlebak IB Lauren? miętowy czy błękitny?

    OdpowiedzUsuń