środa, 11 marca 2015

Wiosna w kolorze

Taaak!
Wiosna, wiosna! 
I choć dzisiaj nad mazowieckim niebem wisi trochę chmur, to i tak da się wyczuć wiosnę w powietrzu
Czujecie?
Jak nie, to przesyłam trochę kolorów z naszego domu, tak na zaś ;)

Wyciągnęłam w szafy moją ukochaną kwiecistą torbę i trampki. Nareszcie nadszedł na nie czas!
W weekend planuję pierwsze ogrodowe pospolite ruszenie.
Niech tylko pogoda dopisze
Krokusy kwitną jak szalone, tulipany są już jakieś 10 cm ponad gruntem, na brzoskwini soczyste pąki, lada chwila pękną dogrzane Słońcem

Nasionka, grabie, nowe sadzonki, domowa mini szklarnia, babskie rękawiczki ogrodnicze, czyli lada dzień będę w swoim żywiole :D
Ignacy już się garnie do siania. Chce mieć swoją osobistą rabatę kwiatową :)
Będzie na niej dokarmiał pszczoły 
Może domek dla motyli zrobimy...






Dzisiaj rano dostałam wiadomość, że mój blog znalazł się w rankingu blogów wnętrzarskich i to na bardzo, bardzo pięknej pozycji!
Magda, która go stworzyła, wszystko dokładnie opisała tu: KLIK


Jest mi niezwykle miło, że znalazłam się wśród tak zacnego grona :)
Dziękuję Wam, bo to Wy jesteście moim nieustającym motorem do pracy, bez Was nic przecież nie miało by sensu.
W ostatnich dniach wydarzyło się sporo rzeczy, które mocno i pozytywnie mnie zmotywowały do różnych zmian. Powoli je wdrażam, a każdy mały krok sprawia mi ogromną satysfakcję i radość. 
Jak tylko pozbędę się na dobre objawów wiosennego przesilenia ( czuję, że jestem już blisko ) będę Wam pokazywać różne różności, co mi po głowie chodzą już od jakiegoś czasu. Szczerze nie mogę się tego doczekać :)
Życzę Wam miłego dnia i mocy energii do wiosennego działania
---
Ewa


29 komentarzy:

  1. Ewa gratuluję i czekam na twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! I niecierpliwie czekam na dalsze Minty-ujęcia:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kolor, jest moc :) Gratuluję i czekam na kolejne kolorowe odsłony. Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!oj czuć wiosnę w powietrzu i lekkie przesilenie;)Tylko czekać jak na bazarku pojawią się sadzonki kwiatów na balkonowe tarasy;)już niedługo:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) i trzymam kciuki, że uda się wszystkie plany wdrożyć w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Wiosna zza oka umknęła na jakiś czas ,ale u Ciebie w domu szaleje na całego .
    Przez Ciebie Ewo , kupiłam dziś kolorowe mini bratki i własnie szukam dla nich miejscówki :)
    Pozdrawiam , Wiola

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty... ;) A mnie to Przedwiośnie maltretuje, jak listopadowa depresja. Ale będzie lepiej. Gratuluję rankingu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! No i muszę zapytać...gdzie nabyłaś trampki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, takie kolory są najlepszą zapowiedzią wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne wiosenne pastele.
    Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Ewciu !!!!! Mimo,że nie lubisz gratulacji ;) ---- składamy je ..... z całego serca !!! Zasłużyłaś w 100 % ! Kasia , Krzyś i Oliwka ze Szklarskiej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie trampki :) Oczywiście przyłączam się do zasłużonych gratulacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. wcale sie nie dziwie,że znalazl sie w rankingu.Jest pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha te dzieciaki! Franek ostatnio w kwiaciarni poleciał od razu do stoiska z nasionami :))) Babci obiecała mu, że w tym roku dostanie na działce specjalny zagonek na pietruszkę! Torbę pamiętam, a w takie trampki to bym z chęcią wskoczyła :) Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewa gratuluję! Zdjęcia jak zwykle pełne energii i zachwycają mnie przeogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie tam macie :D tyle światła. U nas niestety tylko rankiem w kuchni tak ładnie. A dziś było pochmurno. Gratuluję rankingu- piękne wnętrza wy macie. Zawsze mnie tak to motywuje do działania w swoim mieszkanku ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wiosenne zdjęcia. Gratuluję pozycji w rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I have the same mug but I need the shoes :) a beautiful view xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję :)
    Piękne zdjęcia, do kolorów na nich widocznych aż się buzia uśmiecha :)
    Pozdrawia cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  20. "Dusza ludzka bardziej potrzebuje piękna niż chleba. "
    Dawid Herbert Lawrence
    Twoje kadry tę potrzebę spełniają. Cieszę się, że urzeczywistniają się Twoje marzenia i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Trampki czadowe, też swoje zaraz wyszperam z szafy bo dość mam już szarości, czerni na zmianę z białym ! :) choć moje już są dość " stargane" :)

    U Ciebie w ogóle zawsze tak pastelowo i ładnie !


    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia i piękne kolory.. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia i piękne kolory.. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że u nas w rodzinie też przed nadejściem wiosny czuć wręcz w powietrzu takie pozytywne inspiracje - pasja zmian, kolorów, radości i energetycznej mocy przeszywajacej ciało. Piękne zdjęcia - ciekawe pomysły, no i gratuluję znalezienia się w rankingu:)

    OdpowiedzUsuń