środa, 4 marca 2015

PURE PASSION MAGAZINE WIOSNA 2015

Dzień dobry :)
Jak nastroje?
Śnieg dziś sypnął! 
A ja mam dla Was Wiosnę :)
MAGAZYN PURE PASSION  jest już w sieci. 
Wystarczy zrobić: KLIK 


Miętowi Moi 
Mam nadzieję, że znajdziecie w magazynie coś dla siebie, że uda się Was wiosennie zaczarować, zainspirować, zmotywować może.
 To co? kawa i czytamy?
Z niecierpliwością dziecka czekam na Wasze opinie, sugestie i wrażenia
Znajdziecie nas również na Facebook'u, o tu: KLIK. Tam też można na bieżąco komentować.

Do powstania wiosennego numeru przyczyniło się wiele wspaniałych osób.
 Dziękuję Wszystkim z całego serca.

Praca z Wami to dla mnie ogromne wyróżnienie.


Diana Domin, autorka opracowania graficznego i składu, bez Niej nic by się nie wydarzyło
Kristin Valdemarsdóttir autorka okładkowego zdjęcia i materiału prosto z Islandii
Agnieszka Malewicz, moja siostra, która napisała o wiosennym przesileniu i jak sobie z nim radzić oraz zrecenzowała książki.
Ania Chmielewska, przygotowała zestawienia zakupowe i leksykon designu
Baretek Malewicz i jego męski punkt widzenia. Bartek dba również o świeże kwiaty, które pojawiają się na zdjęciach Minty House.
Weronika Leczkowska, czyli Wrona bez ogona, i jej nieco inne na wiosnę spojrzenie
Ela Wojciechowska i oryginalnie podane kulinarne przepisy
Dziewczyny z formacji Pięknie Jest! Iza, Beata i Marta zadbały o oprawę wiosennych stołów
Ania Kubicka z osobistym tekstem wiosennym
Kaja Kubicka, która przybliżyła nam historię płytek Azulejos
Beata Hettlinger nasz nieoceniony ekspert od zwierzęcych spraw
Agnieszka Tylka i Emilia Boczar, dziewczyny, które całość osłodziły dodając 100% kalorii
Artur Olejniczak pokazał nam swoją pracownię i opowiedział o tym, jak pasja zmieniła jego życiową drogę.
Monika Kozłowska, związana z Fundacją Mam Marzenie, i tekst, który wzrusza i pokazuję siłę dziecięcych marzeń.

Nie przeciągam już
Zapraszam!


P.S. 
Oglądałam wczoraj część gali Konkursu Blog Roku 2014.
Gratuluję wygranym, jesteście świetnymi ludźmi! 
Czuję się zainspirowana do dalszych działań i zmian.
Wśród nominowanych do nagród była też Weronika Leczkowska, Wrona bez ogona, autorka tekstów, które możecie przeczytać również w Pure Passion ( duma rozpiera ). Znalazła się w ścisłej trójce finalistów na Tekst Roku!
 Pokłony!

35 komentarzy:

  1. Pytacie jak nastroje ?
    Fantastycznie ! :D
    Pisma nie zdołam ogarnąć w jedno popołudnie ,ale zaliczyłam przewodnik po Lizbonie i iii ... Lizbona znów wróciła na listę moich marzeń i to na sam początek listy . Kilka fotek już widzieliśmy ,ale całość , całość powala iiii chyba zaraz zwariuję :D Jesteście moją inspiracją i popychacie mnie do działania . Dziękuję i gratuluję :) Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu :) dziękuję w imieniu wszystkich zamieszanych i bardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Trzymaj się!

      Usuń
  2. Od dawna jestem anonimowym podgladaczem Twojego bloga , Twoja pasja , zangazowanie , pomysly I 'chcenie "rowniez mnie zachecaja do dzialania :).Magazyn jest fantastyczny , jestem w pracy wiec przelecialam szybciutko strona po stronie , celebrowanie zostawiam na weekend :).Pozdrawiam bardzo serdecznie z zimowego I zimnego Chicago , Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakże mi miło :) Pozdrowienia z tak daleka są wyjątkowe! Dziękuję i serdeczności posyłam z chłodnego środka Polski

      Usuń
  3. Już lece pooglądać! Zamiast robić obiad mężowi to ja czytać będę ;). Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mąż nas nie wyklnie ;) Pozdrawiam serdecznie Kasiu

      Usuń
  4. Ewo, ależ niespodzianka, pędzę czytać! Odezwę się później zdać relację :))) Okładkowe zdjęcie wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Kristin to mistrzyni! Wszystkie zdjęcia kocham. Dziękuję za wieczornego maila i do następnego kochana :)

      Usuń
  5. Ależ się cieszę! Teraz tylko znaleźć wolną chwilę, spokojnie zasiąść z kubkiem kawy i delektować się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że wrażenia pozytywne, bo taką energię marzyliśmy wysłać. Pozdrowionka!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny numer! Cieszę się, że już jest i że będę się rozkoszować zawartością. Dodatkowo cieszy mnie fakt, że moje prace znalazły się w tak fantastycznym piśmie i doborowym towarzystwie! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Elu, przepisy tak wyjątkowe, że mogę Ci tylko dziękować za udział i liczyć na więcej!
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Ewa, możesz na mnie liczyć:-) Dla mnie to przyjemność brać udział w tak rewelacyjnym projekcie. Pozdrowienia!

      Usuń
  7. Gratulacje!

    U mnie w marcu jak w garncu - wczoraj rano >10 stopni, wiosenne zapachy, ptaki śpiewające, słońce, po czym nagle grad i wszędzie biało, a zaraz po nim śnieg i White Christmas... Dziś rano śnieg, a potem wiosna... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też jak na marzec przystało. Wyciągnęłam z szafy puchową kurtkę! Ale przyjścia wiosny i tak nie da się zatrzymać. Ptaki i koty to wiedzą najlepiej :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. okładka zapowiada RARYTASKI ......gratuluję pomysłów ,talentów połączonych w jednym miejscu ...nic tylko delektować się i czerpać inspiracje od najlepszych .....a mogę zabrać na b PURE PASSION do siebie ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, zabieraj, będzie nam bardzo miło :) Dzięki za tyle ciepłych słów.
      Serdeczności!

      Usuń
  9. Lubię Twoje pastelowe zdjęcia. Pozdrawiam z Lizbony! My tutaj na 5 dni, też za krótko. Wiosna tutaj w rozkwicie, bo dzisiaj mieliśmy 21 stopni w cieniu:) posyłam wszystkim słoneneczne pozdrowienia i już cieszę się na jutrzejsze lody z Twojego polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na lody koniecznie trzeba się wybrać! Zazdroszczę troszkę ;)

      Usuń
  10. Bardzo wysmakowany estetycznie - to pierwsze wrażenie po przekartkowaniu.
    Z klasą. A teraz sobie poczytam:)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po czytaniu wrażenia będą podobne :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. No to lecę po wielki kubek kawy i wsiąkam... zapowiada się inspirujące popołudnie z PURE PASSION :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, delikatny, subtelny :) Gratuluję Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W letnim numerze widzę Twoje pledy Renato, pomyślisz o tym?

      Usuń
  13. dzieki Ewa za kolejne zaproszenie.. i ciesze sie ze choc nic nie narzucałas. to tak fajnie wszystko do siebie pasuje :D nie ma to jak dobrze dobrac team!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronię! A team najlepszy pod Słońcem!

      Usuń
  14. Great job again, dear Ewa! So inspiring;)
    Put a link on my blog already;)
    Hugs, Ira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you sooo much dear Ira :D
      Warm regards for You!

      Usuń
  15. Ewcia byłam w Lizobinie i wróciły wspomnienia , my tez bez mapy bez pospiechu cudnie , a to zdjęcie na stronie 21 mam takie samo z ta róznica ,ze jeszcze ja tam jestem łał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie na ławeczce tez byłam :)

      Usuń
    2. Super, piękne miejsca, choć ławeczka dość niepozorna, to dzięki Imagine magiczna :)

      Usuń
  16. Ewa,
    wsiąkłam totalnie... lecę się podelektować, powolutku, niespiesznie, z kawą w garści...

    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń