niedziela, 22 marca 2015

Niedziela


Jak Wam mijają pierwsze dni kalendarzowej wiosny?
Mnie odpadają plecy. Mam zakwasy w miejscach, o których istnieniu chyba zapomniałam ;)
Po wczorajszym sześciogodzinnym maratonie ogrodowym, nie mogę złapać głębszego oddechu ani śmiać się zbyt intensywnie bo moje plecy skutecznie mnie hamują. Dziś miałam dalej działać, mimo wszystko, ale co się stało?! Spadł śnieg! Myślałam, że posiedzimy na leżakach na tarasie z nosami nagrzanymi Słoneczkiem, a tu taka heca!
No nic, czekoladowa chmura KLIK upieczona i zjedzona prawie, kocyk na podorędziu, popołudnie i wieczór w miłym towarzystwie spędzone i jest git!
A tym, którym się dziś nic nie chce, którym opadły siły wraz z opadem śniegu, życzę leniwego i przyjemnego wieczoru,  w pościeli czy z ulubionym pledzikiem, z popcornem i dobrym filmem :)
Dobrej nocki!
---
Ewa





Pościel w zielone roślinki: IKEA
Filiżanka: House of Rym

A gdyby ktoś potrzebował lektury na wieczór czy wiosennych inspiracji porcji w sam raz, zapraszam tu: KLIK


Foto: Kristin Vald: KLIK




13 komentarzy:

  1. Witam! Ja spędziłam weekend identycznie - wczoraj szalałam z grabkami i miotłą a dzisiaj relaks pod kocykiem i maraton filmowy :)
    Świetny blog!
    Pozdrawiam serdecznie, Ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Jeśli o mnie chodzi to intensywnie odwiedzaliśmy wraz z moim ukochanym rodzinkę. Były też spotkania z przyjaciółmi i dopiero wróciłam do swojego mieszkanka (mieszkamy 160 km od nich- studia). Ale na wiosnę to się ja obraziłam... mam wcęcz ALERGIĘ na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie u Ciebie...ja wprawdzie w ogrodzie nie pracowałam ale zawsze kiedy wiosna mam problemy z kręgosłupem lędzwiowym ;-(...u nas w sobotę było pięknie, a wczoraj szaro buro i też byliśmy rozczarowani. Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło jest widzieć wnętrze w skandynawskim stylu, które jest tak gustowne i smaczne..:) Życzę Tobie kochana szybkiego powrotu do kręgosłupowego zdrowia i owocnych prac w ogrodzie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak!- niedzielna pogoda zaskoczyła wszystkich :)
    Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No niby tak, ale ja wiedziałam, że tak będzie :D
    Haha, mój dozorca wiedział i mi powiedział, że jeszcze przymrozi...
    I co i miał rację :) Ale już i tak nie jest źle.
    Pozdrawiam zmęczone i obolała plecy.
    Ewa,
    robiewdomu.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej! U nas chłód, który nie zachęca do prac w ogrodzie. U mnie tylko ozdobne trawy i róże przycięte. Nigellę też uwielbiam, wypróbowałam jej "czarci tort" kruche babeczki z żurawiną i owsiane batoniki śniadaniowe- świetne przepisy. :):) Słońca na cały tydzień !

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie plecy bolą co rano po wstaniu z łóżka,łózka zmieniałam więc to nie ich wina,czas zatem wybrać się do lekarza :)
    pościel w roślinki cudna,taka wiosenna..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, wiosenne stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, wiosenne stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne, wiosenne stylizacje.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń