wtorek, 31 marca 2015

Minty Easter part 1


 Hej, hej :) 
Jest tu kto?
Od wczoraj miałam już działać blogowo w temacie Wielkanocy, ale oczywiście nie wyszło. Za to dziś nie przeszkodziła mi nawet szarobura aura za oknami. Przez chwilę padał nawet śnieg! Marzec do ostatnich chwil trzyma się zasady, że w nim, to jak w garncu i dostarcza wszystkich możliwych psikusów pogodowych, a ja na zmianę wciągam na nogi to trampki to cieplutkie emu ;) 

Dzisiaj pokażę Wam pierwszą porcję wielkanocnych inspiracji w kolorach minty + yellow.
W kolejnych dniach będą odsłony w innych klimatach, będzie też niespodzianka dla Was- konkurs z nagrodami :) baaardzo na czasie i w mega kolorystyce! Sama nie mogę się już doczekać!
Dziś spokojniej, pastelowo, po mojemu w 100%. Z naturalnymi dodatkami, trochę z przymrużeniem oka ;)
Radośnie, a to najważniejsze, bo przecież Wielkanoc to cała moc radości!













Kuchnia wciąż przechodzi to mniejsze, to większe wiosenne metamorfozy. 
No lubię i już, zwłaszcza wiosną :D



Szafeczka w kolorze żółtym, miętowe piórka, sznurek: KLIK
Talerze w kwiatki: Cath Kidston
Melamina, łopatka do ciasta: Rice
Ptaszki i owieczki drewniane: Maileg

Trzymajcie się ciepło i do jutra!
---
Pozytywnie zakręcona Ewa

27 komentarzy:

  1. zaczne od fotek. miałam ten problem. ktos mi podpowiedział zeby zmienic format zdjecia z jpg na png .. i po problemie ;) co do propozycji .. uwielbiam zółty a pastelowym wydaniu :) szafeczka cudna.. pasowałaby mojej mamie.. musze przejrzec jakies targi staroci i kupic zółtą farbę ;) a koszyki metalowe jakas 1h temu dokładnie 2 takei same kupiłam ;) jeden dla mnie drugi mamie ;) ściskam i czekam na te niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAK! Iza, to działa! Bardzo, bardzo Ci dziękuję <3 Koszyki fajowe, do wielu rzeczy się mogą przydać. Uściski gorące!

      Usuń
  2. no pięknie ! i tak optymistycznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ładnie.
    A krzesło gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Quanta docura e delicadeza,amei!
    Feliz páscoa,beijinhos

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Potrzeba takiego żółtego kolorku na tą szarugę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Mimo że nie lubię żółtego w Twoim wydaniu jest rewelacyjny!
    Patti

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te talerzyki w kwiatuszki, a żółta szafka rewelacyjna :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u Ciebie wiosna w pełni a żółta szafeczka po prostu cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie... Żółta szafeczka obłędna :)))
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, pięknie kolorowe zdjęcia! Zawsze po każdym Twoim poście i po dawce tych fantastycznych zdjęciach dostaję takiego kopa do działania, że nie mogę usiedzieć i od razu zaczynam przestawiać, układać, po prostu działać :) Motywujesz i inspirujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie zawsze pastele mnie zachwycają. Szafeczka niepowtarzalna. Zawsze biel, brąz a tu takie mile zaskoczenie. Pozdrawiam mocniutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewa, nawet nie wiesz jak bym chciała tam być z Tobą i asystować w takiej sesji, te kolory, ta energia, tego mi teraz strasznie brakuje! Buziaki i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia Ewa......uwielbiam takie kolory !!!!
    Ty masz problem z fotkami , a mnie cały blog zniknął :( ......Walczę.....ale nic chyba już nie zrobię .....no ale cóż najwyżej zacznę wszystko od początku ......choć po prawie dwóch latach to tak smutno trochę .....
    Ps. A skąd koszyki , bo są fajowe ?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też widzę ,że zdjęcia tracą na jakości ,ale niestety nie wiem co z tym fantem zrobić :))))
    tak świątecznego zająca, to ja jeszcze nie widziałam :))))) chyba jest już nawet po świątecznym obiedzie :)))))))))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązanie problemu znajdziesz w komentarzu Izy, numer jeden. Ja już zastosowałam i zdjęcia, które teraz widać są takie, jak być powinny :)) Powodzenia!

      Usuń
  15. Uwielbiam taki mleczny odcień żółci, ale nigdy go nie łączyłam z miętowym, raczej z niebieskim. Wygląda ślicznie!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. Sooo SWEET! Love the colours...
    Have a Happy Easter!
    Love,
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  17. o jak pięknie,twoje kolory wprawiają w lepszy nastrój,tym bardziej w tak ponury deszczowy wichrowy poranek,spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Człowiek z rana sobie poprzegląda i od razu nastrój mu się poprawia!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  19. wiosna! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj:), kolor żółty nie jest moim ulubionym, ale pastelowy naTwoich fotkach wygląda pięknie i " zaprasza" do polubienia;). Wesołego Alleluja dla Ciebie i Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  21. wiosna! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak delikatnie i pastelowo...pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te gałązki z dekoracjami
    Też poprzyczepiam sobie (to znaczy na gałązkach) takie kolorowe nitki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy wpis. Super dekoracje świąteczne i ten kot obok! Dekoracje świąteczne są prześliczne, ten klimat kolorowych światełek i pachnących choinek. Przy okazji polecam pięknie wykonane z wysokiej jakości drewna lampki Nulamp. Więcej pod linkiem http://nulamp.pl/lampki-biurkowe/

    OdpowiedzUsuń