piątek, 27 marca 2015

Happy Yellow = Happy Minty :D

Jak dużo potrzeba kobiecie do szczęścia?
Nie mam na myśli takiego prawdziwego szczęścia z głębokim jego wymiarem, chodzi mi o poprawę nastroju, skołatanego przeciwnościami losu, ułatwienie wyjścia z zimowego impasu, tak już na dobre, do kolejnej wiosny...
Nowy ciuch, porządek na głowie ( tym razem u ulubionej fryzjerki ), trochę świeżości w torebce... nowy miętowy gadżecik ;)
Teraz mogę zająć się choćby i księgowością
Życzę Wam pięknego i beztroskiego weekendu

Lada dzień bardziej się rozpiszę i rozdjęciuję też ;)
Trzymajcie się ciepło!
---
Ewa






11 komentarzy:

  1. lubię kolor w twoim wydaniu :)))) buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Ciebie kobieco Ewo:)
    Ja do pełni szczęścia dorzuciłabym jeszcze stragany pełne wiosennych kwiatów… Już sam spacer koło nich pozytywnie nakręca:):) A jeszcze w takiej żółtej spódniczce jak Twoja…. wiosenna bajka!
    Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa oj prawda prawda:) Sama poczułam się o niebo lepiej, jak poszalałam z włosami i zwyczajnie miałam jeden dzień wolniejszy i poszwendałam się po sklepikach. Pomogło i trochę natchnęło na kolejne dni:) Dużo słońca życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna szczotka:-) A takie małe przyjemności potrafią poprawić człowiekowi humor. Dobrego wieczoru i weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieco, kolorowo, wiosna w pełni! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Pani z dłuższymi włosami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co potrzebne kobiecie do szczęścia? U mnie tak jak u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę koloru w ten pochmurny dzień się przyda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    OdpowiedzUsuń
  10. Drobne przyjemności naprawdę potrafią umilić życie :) Nie można z nich rezygnować, bo naprawdę zasługujemy na to co najlepsze :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    OdpowiedzUsuń