niedziela, 1 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy 2013

Ta dam :)
No to moi drodzy, wkręciliśmy się w ogólnopolską akcję darmowego wysyłania
Od godz 24.00 zapraszam na zakupy do MINTY HOUSE 
Każde zamówienie złożone 2.12.2013 będzie wysłane do adresata za kompletne 0 zł
Więcej informacji na temat tej akcji znajdziecie tu: KLIK i tu: KLIK
Znajdziecie nas w kategorii: DOM I OGRÓD
Serdecznie zapraszam
---
Ewa


P.S. Polecam szczególnie przepiękną ceramikę z nowej kolekcji Ib Laursen
Niech no tylko doczekam się na dobre światło, obfocę ją najlepiej jak potrafię :)
Na razie mam tylko to :)



Serdecznie zapraszamy :)
---
Ewa




7 komentarzy:

  1. No właśnie, warunki do focenia tragiczne... Piękny ten nowy Ib! Kusssisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is gorgeous, your creations and photography simply dreamy.
    Much love!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja. My też bierzemy w niej udział :) ostry-sklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa z tą darmową dostawą, a zastawa na zdjęciach prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja mogłam to przegapić?! Spóźniłam się! A dzień wcześniej już miałam dokonać zakupu. Jak pech, to pech....
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesyłka dotarła. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń