niedziela, 17 listopada 2013

Dni darmowej wysyłki w Minty House

Dzyń dzyń dzyń :)

Mikołajki za pasem, już słychać dzwoneczki.
Dziś oglądałam z Ignasiem Polarny ekspres ;)
*
Moi drodzy, uruchamiamy kolejną promocję wysyłkową. 
Wszystkie zamówienia powyżej 100 zł będą od jutra aż do piątku wysyłane za kompletne 0 zł ;)
A sklep pełen już różności świątecznych i nie tylko. Wszystko postaram się Wam po swojemu pokazać w nadchodzącym tygodniu. Sama już nie mogę się doczekać :)
Tyle pomysłów do realizacji, że zaczęłam je spisywać na kartkach
Dobrego wieczoru i miłego buszowania
Wybierajcie: Odbiór osobisty 
i ja też :)
---
Ewa
P.S. Wysyłam ciut świątecznej aury :)
Wszystkie zdjęcia robione dla: Simply Shabbilicious











11 komentarzy:

  1. ....Very nice Photos :-)
    Greetings from Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  2. Liebe Ewa,
    deine Fotos sind toll ! Ich freue mich jede Mal, wenn es etwas Neues von dir gibt.
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa wspaniałe są te Twoje zdjęcia... postuluję, abyś poszerzyła bloga w ustawieniach i wrzucała większe zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzat przy stole - mistrzostwo! to krzesełko - no miodzio!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje zdjęcia.Dla mnie jesteś moim mistrzem!!!I nie żartuję,piszę zupełnie poważnie.Chciałabym tak umieć złapać świat w obiektywie.Uwielbiam to Twoje spojrzenie!!!No i oczywiście szykuję się na zakupy.Marzy mi się taki skrzat:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, czytam czytam, 2 razy czytam bo odbiór osobisty sklep zaprasza.. ciesze sie Ewa otworzyła sklep... !: i za 2 razem do mnie dociera ze to metafora.. porostu nie ma kosztow wysyłki.. eh jaka szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, kusisz świątecznie. Skrzydła na krześle mnie rozłożyły na łopatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo mówić piękne przedmioty uchwycone w świetnych kadrach. Wszystko cudne :-))

    OdpowiedzUsuń