czwartek, 23 maja 2013

Happy, happy kitchen ;)

Lubię ten kawałek naszego domu. Chyba najbardziej. Mam tu wszystko czego mi trzeba. Tu zarażam dzieci miłością do gotowania, albo chociaż do jedzenia ;) 
Tu też najczęściej coś zmieniam, ku niezadowoleniu reszty domowników, przyzwyczajonej do poprzedniego układu przedmiotów niezbędnych do życia: sól, herbata, wykałaczki...
Ale co tam! To w końcu moje królestwo. Muszę się tu czuć dobrze, bo inaczej to, co na talerzach mogłoby być po prostu niesmaczne ;)
Minty kuchnia, z miętą w wazonie, miętową wagą i moim niesłabnącym mięty czuciem :)
*
U nas dziś chmury. To już czwarty dzień z kolei. Znów trawa urośnie po kolana, a moja kosiarka, bzyczek marny, będzie się dławić i rzęzić przy robocie.
No nic, jak zawsze damy radę
Słońca!
---
Ewa







28 komentarzy:

  1. bardzo lubię Twoją kuchnię Ewo, jest bajecznie kolorowa i energetyczna, ja chyba bym z niej nie wychodziła ;)
    dobrego dnia! u mnie też dziś chmurzyska i zimno!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też ona zachwyca, aczkolwiek nie zgodziłabym sie ze stwierdzeniem że jest ona energetyczna. dla mnie to czysty spokój i wyważenie, klasa i nutka dawnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś uwielbiam Twoją kuchnię... bardzo dobrze, że cały czas w niej coś się dzieje - wtedy jest ciekawiej, a my czujemy, że kuchnia żyje:) Ja właśnie czekam już ok. miesiąc na moją wagę - dokładnie taką samą.. w tym kolorze jest najpiękniejsza:) cudne masz światło w kuchni..u mnie jakkolwiek chciałabym zrobić zdjęcia, zawsze jest za ciemno... to pewnie kwestia też białych mebli i tych pastelowych dodatków, które rozświetlają ściany i każdy dzień;) uściski - czekam na dostawę w sklepiku:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ihihihii skąd ja to znam :)) Co chwilkę słyszę mamuś gdzie jest to czy tamto :)) I ja bardzo lubię minty kuchenkę :0) i uwielbiam skrzynki po winie - świetny pomysł na blacie z książkami !! U mojej Zuzolki taka z kółeczkami przechowuje klocki lego ..
    U nas też dziś brzydko i zimno , a trawa domaga się zmęczonej życiem kosiarki :))) Buziaki Ewuś

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoją kuchnię :) Oby moja była choć w połowie jak ta woja to już będę bardzo szczęśliwa ;) Mam pytanko :) W kuchni masz blaty drewniane. Jak je oceniasz, bo mnie straszą, że to kupa roboty i się niszczą i nie warto inwestować w takie? Mnie się takie marzą i ciągle szukam poparcia dla swojego pomysłu :)
    Buziaki!
    Monika z http://mydreamwhitehome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak "rześko" u Ciebie :)) w sensie - świeżutko. Aż przyjemnie wziąć głęboki oddech. Ach!
    Uśmiechy przesyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą Twoją kuchenkę, niezadowolenie domowników z moich "przeprowadzek półkowych" znam doskonale:).
    Paweł to już nawet nic nie mówi tylko miną nadrabia jak czegoś znowu znaleźć nie może...
    Pozdrawiam cieplutko, u mnie właśnie słoneczko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Twojej kuchni chętnie bym gotowała, choć nie lubię za bardzo tej czynnosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pani kuchnię i wszystko, sklepik i blog:)
    Pozdrawiam Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
  10. waga cudna!wiele rzeczy przygarnelabym dla siebie! pieknie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś uwielbiam Twoją kuchnię mogłabym już dziś się do niej wprowadzić. Ja czerpię inspirację, bo marzę o remoncie mojej kuchni, choć parę lat temu robiłam jej remont to już teraz nie jest mój styl i jakoś zamało miejsca pracy mi się zrobiło więc marzę projektuję czerpię inspiracje np. z takich cudnych kuchni jak Twoja i mam nadzieję spełnić kiedyś moje marzenie i zrobić kuchnie taką moją wymarzoną i wyśnioną. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, nie dziwię Ci się, że najwięcej czasu spędzasz w kuchni; mając taki kuchenny raj niewiele więcej trzeba do szczęścia, poza oczywiście kochającymi ludźmi:) Minty dodatki - urocze, a boite en bois - oh la la... C'est super:)Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, tak jasno i pastelowo, pozdrawiam, u mnie dzisiaj zimno i wietrznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    Jest cudna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękną masz kuchnie,te wszystkie kolorowe naczynia dodają jej niepowtarzalnego klimatu :) miętowa waga cuudo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja kuchnie Ewo pokazalam mojej mamie najpierw w gazetce a teraz tutaj... jest nia zachwycona jak ja, zwlaszcza kolorami i nastrojem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie dopracowana kuchnia!!! Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuchnia jak marzenie.Chyba każda kobietka pokochalaby gotować w takie kuchni:)I ten Kitchen Aid ,moje marzenie:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pastele są obłędne! I ta waga! Padlam z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie, nie dziwię się, że w takiej kitchen Jesteś happy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo, masz bardzo ładną kuchnię. Wcale mnie nie dziwi, że lubisz to miejsce. Jest takie jasne, pastelowe i słoneczne. Pięknie!
    Pozdrawiam cieplutko
    PS U mnie też chmura chmurę pogania... Ech, cóż... trzeba to przeczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewo, Twoja kuchnia to urocze miejsce, na pewno pełne zapachów. U nas kuchnia to też serce domu, a przy okazji moje królestwo. Pozdrawiam właśnie z kuchni

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakkolwiek nie poprzestawiasz, u Ciebie zawsze cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie upiekłam ciasto z rabarbarem z Twojego przepisu- pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń