wtorek, 16 kwietnia 2013

Wiosna przyjechała, firmą kurierską ;)

Nie było mnie tu od piątku, a wydaje mi się jakby cała pora roku minęła. 
Żuczek wyszedł na Słoneczko. I myślę, że nie jestem jedyną, która ruszyła do akcji z grabiami, sekatorem i szpadlem. Piątek był lekko załamujący, ale sobota... Biegałam po ogródku w krótkim rękawie, Ignacy wyskakał się wreszcie na trampolinie, starszy brat oczyścił rower z pajęczyn, starsza siostra pomknęła na konie. Weekend zleciał na przyjemnych ziemnych zajęciach. Oczyściłam rabaty z zeszłorocznych liści, uzupełniłam korę, posadziłam dalie i lilije ( kolejne kłącza i cebulki czekają już w kolejce, ależ ja to lubię! ), wymieniłam rośliny w skrzynkach. Teraz mam na parapetach jaskry i prymule zamiast pożółkłych wrzosów i bluszczy. W sobotę mieliśmy pierwszą wiosenną burzę, a po niej tęczę :) 
Okna otwarte na przestrzał, ptaki świergolą, że Hej! Wiosenne porządki poszły jak błyskawica. Potrzebne było mi takie odświeżenie i to we wszystkich możliwych kątach. Może i jestem kosmitką, ale z wieelką przyjemnością wysprzątałam dom. Dziś już po tym niewiele zostało bo przyjechała dostawa z Danii i tym samym pół parteru obstawione jest tekturowymi pudełkami. Jeszcze tylko muszę z tym skiknąć na pięterko. Ale zanim na to pięterko, przemknęłam zwinnie w labiryncie paczek i zrobiłam kilka fotek. Nie będę dziś oszczędna w kolorach, jak szaleć, to szaleć :) Wiosna w końcu, na całego :)
Kolorowego tygodnia Kochani
---
Ewa

P.S. Dla tych, którzy jeszcze nie znają: KATALOG FIRMY IB LAURSEN wiosna/lato 2013
Ja mam go już na swoich kolanach :)
















28 komentarzy:

  1. Piękne kolory, ten żółty w połączeniu z innymi jest smakowity jak budyń waniliowy :)
    Słoneczne uśmiechy w załączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne stokrotki :) I ta tęcza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wiosną zapachniało na całego, kolorki apetyczne mniam, zdjęcia piękne. Buziaki wiosenne Ewuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa wiosna u Ciebie.Przy ostatnim zdjęciu się rozmarzyłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć u siebie taką wiosnę.
    A co się stało z ocynkowanymi donicami: )
    Pozdrawiam Marzena: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ceramika, no i te kolorki! No tak, Wiosna na całego:-) Dużo słoneczka, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne aż wyjść stąd ciężko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :))) też mam takie rękawiczki ;)) no to czas je założyć, święte słowa..:)))
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudnie! Te pastele w cudnej formie ceramicznej, ten kot, te kwiatki, ta tęcza... Ah!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ileż cudowności!!! Żyć się chce nareszcie :D
    Pozdrawiam wiosennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie, tak lekko i pastelowo...będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Do nas wiosna też nareszcie dotarła:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochana jestem w tych skorupkach po uszy....

    OdpowiedzUsuń
  14. pastelowo, kolorowo i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. się napatrzeć nie mogę... no kocham i kocham i kocham!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Same piekne skarby:) uwielbiam tu byc;)) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) http://evliv-home.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne i urzekające są te pastele. Tak tak spokojnie, przytulnie, a przy tym nieco energicznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zamówic ten katalog?????????

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie mozna u nas kupic takie cuda ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam tu: sklep.mintyhouse.pl

      Usuń
    2. Tak będzie jeszcze łatwiej ;) http://www.sklep.mintyhouse.pl/

      Usuń
  20. Witam! Piekna ceramika! Ale w Twoim sklepiku nie ma pojemnikow na chleb,czy jest mozliwosc zamowienia produktow z katalogu? Pozdrawiam









    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę pisać :) na maila, dobrze? Zobaczę co da się zrobić ;) Ceramiczne pojemniki są zamówione, w tej chwili mam tylko w kolorze zielonego jabłka. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń