czwartek, 28 marca 2013

Z rudym w tle ;)

Miało być całkiem zwyczajnie. Kilka zdjęć dla Was z drobiazgami, które ostatnio przyjechały do Minty House. I tak sobie pstrykam...





... i pstrykam, ciesząc się przy tym bardzo, bo uwielbiam...





...gdy nagle zjawia się ON
Mój Rudy Smok.
I wszystko zaczęło się toczyć zupełnie innymi torami niż to było w planach.







W końcu zaczął mnie ignorować ;)


Spytał, czy długo jeszcze? 
I poszedł spać, na nowej poduszce na krzesło!



Spakowałam bardzo dużo paczek. Ostatnie właśnie zabrał kurier. Mam nadzieję, że nie będzie wielu pomyłek i braków ;) 
Kręgosłup szyjny skręcony mam w ES, głowa mi pęka
ale...
Kochani, moje hasło na dziś
STAY POSITIVE!
Pozdrawiam Was gorąco
---
Ewa


34 komentarze:

  1. Cudny rudzielec i kompozycje. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudy zrobił dobrą robotę! Niczym element-"lelouch" na pierwszym planie. Mam nadzieję, że ból szybko minie. Dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherné fotografie .... Marki

    OdpowiedzUsuń
  4. heheh , skad ja to znam?! ;))) zdjecia jak zwykle bardzo wysmakowane.. i zRudym i bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle wszystko wysmakowane i pięknie ujęte
    JolaM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny ten Twój Rudy !!!
    I jak dostojnie pozuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki on piękny :) wiadomo przecież, że rude koty są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha :) rozbawiła mnie ta sesja :) a Rudy Smok tylko dodał jej uroku :) jak taka wisienka na torcie :) ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oniemiałam!To najpiękniejszy kot jakiego widziałam!!zakochałam się w nim, a ja przecież psiara jestem:-) psa też mam rudego:-))

    a do tego te różowe filiżanki:-)))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kot jest przepiękny! ten kolor futra... no nie mogę przestać na niego patrzeć:)W tym momencie na drugi plan schodzi ceramika:))
    Ewuś wszystkiego dobrego z okazji nadchodzących Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny on jest:)piękny i w ogóle aż brak mi słów....

    OdpowiedzUsuń
  12. Rudzielec zaczął pozować, piękny z niego model:)
    Zdjęcia jak zawsze czadowe:)
    Pozdrawiam Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy on nie jest podobny do Garfielda?
      Marzena:)

      Usuń
  13. Z rudzielcem zdjecia jeszcze piekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zyję dobrze z kotami, toleruje u innych, ale sama chyba nigdy właścicielem kota nie zostane , ale Twój kot to mnie zachwycił :) ta sierść, gracja, ... no boski jest jak król lew :D

    Zdjęcia piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie..filiżanki zachwycające a kot niczym prawdziwy model :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy rudy tygrysek :) ale i uroczy kubeczek!! słitaśny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jaki on piękny, zawsze mi się wydaje, że mój Czaro jest najpiękniejszy, ale patrząc na Twojego rudzielca zaczynam zmieniać zdanie. Tabliczka STAY POSITIVE! genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne i zachwycające, zdjęcia, kocurek, nowe produkty. Tak bardzo zaczytuję się w blogi innych że nie mam czasu żeby pisać na swoim. Marzę już o zakupach kwietniowych w Minty i relacji zdjęciowej na swoim blogu mam nadzieję, że w końcu złoże zamówienie. Mam plan żeby w każdym miesiącu kupić coś nowego, zobczymy co mi z tego wyjdzie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kocicho! WOW! Przepiękny! Nie dziwię się, że pcha się przed obiektyw! Widać świadom jest swojej urody:) Ewciu, piękne te wszystkie cudka, a zdjęcia - ideał. Fantastyczny relaks i uczta dla oczu na koniec dnia gwarantujące przyjemne sny - oby w takich kolorach, jak na Twoich zdjęciach. Dziękuję i życzę Tobie oraz całej Rodzince wyjątkowych Świąt! Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Rudzielec bardzo fotogeniczny....
    Lecę do sklepiku popatrzeć co nowego...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia !!!!!!!!!! a tygrys skradł moje serce i oko :))) Bossski jest !!! Chyba dawno nie robiłam zdjęć swojemu ihihihihi Ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuś i cieszę się, że tak lubisz pstrykać te zdjęcia i tak lubisz je nam pokazywać, bo ja kocham oglądać Twoje zakamarki minty domku z kocurkiem na czele:) wyściskaj go ode mnie. :)))
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt dla Was:):* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Ewo :)
    Wpadłam się przywitać i podziękować za tą poztywną energię, którą pozwoliłam sobie czerpać bez umiaru podczas wędrowki przez Twojego bloga :) A teraz pozostało mi cierpliwie czekać na nowe wpisy i coraz piękniejsze zdjęcia :) A kociak cudo i wie co ładne! Też bym się tam ułozyła do snu gdbym tylko się zmieściła ;))) Słoneczne pozdrowienia dla całej Twojej rodziny - Zojka

    OdpowiedzUsuń
  24. Super :) tak samo fotogeniczny jak nasz rudasek :)
    Wesołych Świąt Miętuski!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach skądś znam taką rudzielcową piękną grzywę podczas robienia zdjęć... Kto by pomyślał, że koty tak ubóstwiają fotografowanie ;)
    Przepiękne dekoracje i wspaniały model. Razem tworzą zaplanowaną ciekawą sesję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na stole święcone, a obok baranek,
    koszyczek pełny barwnych pisanek
    i tak znamienne w polskim krajobrazie
    w bukiecie srebrzyste, wiosenne bazie.
    Zielony barwinek, fiołki i żonkile
    barwami stroją uroczyste chwile.
    W dom polski wiosna wchodzi na spotkanie,
    gdy wielkanocne na stole śniadanie.
    Życzę zdrowych,wesołych i POGODNYCH Świąt Wielkanocnych.
    Rudy jest BOSKI!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki wspaniały koteczek :-) ostatnimi czasy mimo,że od dziecka byłam psiarą myślę czy by nie zdecydować się na kota.
    Pozdrawiam ciepło
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny ten Twój kot!
    Ja mam dwa koty w domu, tylko jakoś nie chcą mi się niestety dać fotografować. Cały czas muszą się ruszać.

    Pozdrawiam cieplutko w ten "zimowy" czas
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały kontroler jakości :) Ja koty nazywam QM'ami - Quality Managerami :) To MCO, tak?
    U nas Europejczyki, ale niczego (poza pędzelkami na uszach) im nie brakuje ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń