wtorek, 1 listopada 2011

NEW POST: Maileg Rabbits Once Again UPGRADE

Po dwóch dniach spóźnienia, bo przecież miało być w niedzielę, a jak widać nie jest, przyciśnięty do ściany nie tylko przez Ewę, ale także przez oczekujących ze zniecierpliwieniem blogowych czytaczy "zebrałem się" w końcu w sobie i wybrałem fotografie warte tego, by umieścić je właśnie tutaj. Królicza sesja fotograficzna rozpoczęła się sobotnim przedpołudniem w pokoju Iguni, zaś finałowe zdjęcia dokończyłem dziś przedzierając się skrycie przez terytoria każdego z naszych dzieci. Rekwizytorów i oświetleniowców na planie zdjęciowym nie miałem żadnych, bo wszyscy z domu gdzieś uciekli i zupełnie osamotniony radzić musiałem sobie z Ignasiem i całym domowym zwierzyńcem, który potem odnajdywałem w ujęciach na ekranie. Jedynie frankowe rybki nie przemieszczały się na szczęście pomiędzy statywem, scenografią czy moimi nogami. Po wielu godzinach spędzonych z maileg'owymi królikami stwierdzam, że one rzeczywiście są sympatyczne, a przede wszystkim towarzyskie i skore do współpracy ;)
---
Marek















P.S. Tyle się te królicze zdjęcia na bloga wgrywały, że nie mogłem powstrzymać się przed zmajstrowaniem dla Was w tym czasie kilku serwetkowych fotografii w starym mintyhouse'owym klimacie. No i przypomniała się mi też śmieszna historia związana z nazwą MAILEG. Otóż podczas ostatniej wakacyjnej duńskiej podróży powszechne było żartowanie chłopięcej części załogi z pewnych cyklicznych zachowań dziewczyn. Zachowania te polegały na uporczywym, natrętnym, a czasami uciążliwym i wręcz nieznośnym wyszukiwaniu zza samochodowej szyby ich ulubionych sklepików, czyli odpowiednio IB Laursen'a przez Ewę i Maileg'a przez Igę, a przy sukcesie zwieńczane okrzykiem zawierającym nazwę sklepu w mianowniku połączoną z wykrzyczaną komendą: STÓJ-ZATRZYMAJ SIĘ!. Poirytowany lekko tym faktem Franek przekomarzając się z młodszą siostrą przy każdej nadarzającej się okazji, a więc wiele do zwady nie potrzeba "wkręcał" Igę wykrzykując co i raz znienacka "Iga! MOJA NOGA!" :D Fonetyczny lingwista z tego Franciszka. Żart oczywiście był baaaaardzo sytuacyjny i w pełni nie da się go opisem przywołać, ale zapewniam, że nas bawił za każdym razem.
Zapraszam zatem jeszcze na chwilkę do galerii "MOJEJ NOGI" poniżej




2 komentarze:

  1. hahahah ale sie usmialam z tym "maileg" my leg, moja noga! :-))) zdjecia sa normalnie cuuuudowne!!!
    pozdrawiam was serecznie!

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ogromnie i cieszę się, że się Tobie podobają, bo mnie właściwie bardzo też

    OdpowiedzUsuń